Sunday, December 30, 2012

yang tertinggi di carta hati :D

Assalammualaikum :D
oh mai!! oh mai!! tajuk saya sangat tak boleh blah ..kahkahkah..SHAZATUN please behave yourself .. ok maaf! saya tak tahu apa yang telah terjadi pada diri saya , sehingga menyebabkan tajuk pada entry kali ini terJIWANG..hehehe :p.. ehh! tapi2 memang patut pun sebab entry kali ini khas untuk orang yang sangat 3 saya sayang ! saya sayang dia hanya kerana ALLAH ! lagipun sambil tuu bolehlah feeling najwa latif sekejap .. hahaha :p

ok entry kali ini saya nak buat surat khas untuk orang yang saya sayang  :*

Assalammualaikum my dear sunshine :)
Terima kasih kerana sentiasa menyokong saya dikala saya memerlukan sokongan , terima kasih juga kerana telah menjaga saya dengan baik sepanjang perkenalan kite..terima kasih kerana merisaukan saya dikala saya sakit ..terima kasih  juga kerana sentiasa mengambil berat akan kehidupan saya .. terima kasih kerana selalu berada di sisi saya sama ada ketika saya sedih atau gembira .. terima kasih yang tak terhingga juga saya ucapkan kerana sentiasa menjadi pelindung saya .. jasamu akan ku kenang hingga akhir hayatku .. hanya satu yang saya hendak beritahu SAYA  SAYANG  AWAK SANGAT2 MY SUNSHINE .. :D saya minta maaf jika pernah *oh mmng prnh pun* sakitkan hati awak .. maaf sangat2 T_T .. LOVE YOU <3 !!!!!!! wajah awak adalah ubat yg dapat menenangkan hati saya..segala susah payah awak tak kan dapat saya balas walaupun dgn wang emas sekalipun .. sesungguhnya awak sangat bermak na dalam hidup saya :*

Dear sweethearts :)
hidup dengan awak sangat best  , walaupun kita kadang2 ehh salah selalu gaduh, tapi itulah yang mengeratkan hubungan kite :D ,walaupun kite berbeza umur tetapi ia tak memberi sebarang rintangan untuk kite hidup bersama :) walaupun muka kite lebih kurang sama tapi saya tau saya lebih comel dari awak :p haha..awak nak tau tak? saya takkan lupa di saat kite bermain bersama, di saat kite bergaduh bersama ,di saat kite tersenyum bersama .. di saat kite tergelak bersama juga di saat kita menangis bersama :) saya minta maaf jika saya selalu marah2 awak .. saya bukan sengaja nak marah awak cume saya nak awak jadi orang yg terbaik..saya harap awak berjaya samada di dunia ataupun diakhirat :D saya akan sentiasa mendoakan awak ! you're everything for me .. saya sayang awak :) walaupun kadang2 perangai awak sangat annoying !! grrrrrrr >_< hahaha ..

Dear honey ,
berkenalan dengan awak membuatkan hidup saya lebih bermakna..saya minta maaf kalau saya selalu usik awak .. bukan apa mengusik awak merupakan antara salah satu hobi saya :p segala memori yang kita telah lakukan bersama takkan mudah saya lupakan .. inikan pula muka awak , tengok dari belakang saya dah tau itu awak walaupun kadang2 tersalah orang jugak..hahaha..jika awak sedih saya akan cuba senyum agar awak ikut tersenyum apabila melihat saya..jika awak gembira ,saya akan lebih gembira .. sebaaaab !! saya sayang awak<3 ! 

                                                                                                                                  yang benar 
                                                                                                                 SHAZATUN NAJWA ROSLI

ohh selepas membaca surat diatas janganlah anda menyangka yang surat2 itu untuk crush or boyfriend saya maaf setakat ini diorang belum muncul dalam hidup saya and mungkin lame lgi tak pun langsung takde. terus fiancee or husband  :p.... hoho .. surat2 ini adalah untuk ......

SUNSHINE  aka my beloved parent=Encik Rosli bin Buang
                                                     =Puan Noor Shafidatul Shima bt Mohd Shaffie(amacam pnjng tak?)


SWEETHEARTS a.k.a my beloved siblings = Nur Miza Khaleeda bt Rosli
                                                                   = Irdina Waheeda bt Rosli
                                                                   =Nur Aneesa Awatif bt Rosli
                                                                   =Ainul khalilah bt Rosli
                                                                   =Nur Raudhatul Aulia' bt Rosli

HONEY a.k.a all my friends ..

 ok that all 4 today , apa2 pun ALLAH dan rasulullah tetap yg paling tinggi dalam carta hati saya ..Kepada mereka2 yang terlibat dalam surat di atas saya hanya nk tulis terima kasih kerana membuat hidup saya lebih AWESOME !!!!!!! n thanks for everything too .. ok lh assalammualaikum :D
 

No comments: