Wednesday, December 19, 2012

Hot Issue !!!!!!!!!!!

Assalammualaikum :D
Adakah anda perasan akan tajuk yang macam terlebih blackpaper itu??? 
ohh walau bagaimana pun ia tidaklah ada kene mengena dengan sebarang kemalangan orr berita2 yang berkenaan dgn artis di dalam negara orr luar negara..akan tetapi ! ia berkait rapat dgn perkara yg sedang panas ala2* keropok lekor yg bru diangkt dri dpur gas* .. ceteke ape dia ;D apa? boleh ulang tak ? line x clear laa kt sini .. tak dgr sangt !! haa .. btullh tuu! ape lagi kalau bkn pasal le PMR :)

Saya ucapkan tahniah kepada rakan2 saya serta seluruh batch 97 yg mndpt straight A , yang tak dapat straight A pun it's ok dear :D jangan terlalu sedih ok!sebab awak dah berjaya mengharungi pmr .. cube jerit  *jyeahh* sikit *tapipastikanhanyadidalamhati*bagi mengelakkan ibu bapa anda terkejut :p ..lgipun kite dh buat yg terbaik right ? tapi mungkin bukan rezeki kita dpat straight A ... asalkan kite usaha :D

My result ? ermm alhamdulillah *cehbajetorangtanyaresultkopulak=_=''* hehe..walaupun x dapat straight A saya tetap nak bersyukur ke hadrat ALLAH .. sebab beri saya result tuu..saya percaya mungkin ada hikmah disebaliknya :D ke ra na ALLAH maha mengetahui apa yang terbaik untuk hamba2 Nya :'') mana lah tau saya tiba2 riak orr bongkak kee bila dapat straight A..perghhhhhhh nauzubillahiminzalik .. seramm bebb!!!

Tapi ingat ye!!!! kjayaan di dunia ni, kjr2 jgak tapi kejayaan di akhirat jangan lupe!! it's more important dear :'') hehe apa2 pun good bye MR.PMR maaf saya terpaksa curang dengan awak :''( apa2 pon best berkenalan dengan awak tapi mulai saat ini saya perlu lebih luangkan masa untuk kawan baru saya MR.SPM..thanks 4 everything ok!!!!! i will never forget you.. :D

well i memang suka merepek2 niee.. rasanya sangat best youu.. nape x caya? tak nak caya sudah..merajuk 2 saat dengan korang:p ..ok lah gtg ..mungkin entry lpsni pasal orang yang dekat dengan kehidupan saya :D

assalammualaikum :D adios amigos.. take care !!!!!! :*<-- only 4 girl !! TAPI itu bukan bermksud yg saya ni lesbi ok ..nauzubillah..cuma ia x sesuai untuk llaki ajnabi sperti awak ..sorry :) (ok yg ini untuk semua )




No comments: