Sunday, December 2, 2012

istanbul aku datang

Assalammualaikum everyone :D
Tengok tajuk pun mesti dah tau kan saya nak cerita pasal ape ? ok , saya baru je hbis tengok istanbul aku datang dekat isteri uncle google .. haa!! awak tak tau siapa dia ???? #OMK(alahaimainhashtag2pulakminahniii) maafinibukantwitter  !! ok2 sorry @_@ .. kalau awak,awak dan mungkin awak nak tau *bajetramaiyangnakbacablogkopulak =_='' .. MAAF SAYA MEMANG SUKA MELALUT ;p ..meh saya perkenalkan :D JENGJENGJENG *bajetseramnakbuatorangtaktidurmalam  -_-''*

                                                                                           -
                                                                                           -
                                                                                           -
                                                                                           -
                                                                                           -
                                                                                           -
                                                                                           -
                                                                                           -


siapa lagi kau bukan auntie YOUTUBE ..hehe 
   Sudahlah shazatun hang ni nak cita pun berejam!!! x) toibx2 .. ermm saya tau yang saya sangat ketinggalan zaman .. yelah orang dah lama tengok dah ..tapi yang cek ni baru terhegeh2 nk tengok .. ahh bedallah asalkan saya dah tengok :D Bagi saya cite ni not bad *cehbelagaklondonpulakkaushazatun ..best laa ada scene lawak, ada jgak yang sedih ermm kalau masakan cukup rasalah senang cite ..TAPI saya tak tahulh apa pulak comment bagi awak yang dah pernah tengok cita ni.. yelah lain orang , lain cita rasanya .. right???.. tapi bagi awak yang kat sana tuu .. ermm yaaa awaklah yang tak berpeluang tengok cerita ni lagi, it's ok tak payah sedih2 :D auntie YOUTUBE kan ada!!!! :D  *hehe* .. Cite ni adelah jugak meseg2 tertentu but lebih kepada PERCINTAAN lahh..ermm saya pun tak tahu nak explain camne sebaaaaaaab saya tak bercinta ..ermm maybe awak yang tengah baca ni boleh explain pada saya .. hehehe..Apa yang saya dapat bile tengok cite ni ialah 

1) boyfriend or girlfriend kite tak semestinya isteri dan suami kite yang sebenar walaupun kite
    dah bercinta lama gilelah dengan dia..that why kita tak boleh sayang 100% pada seseorang
    melebihi sayang kita pada ALLAH ..yalah nanti bile dah putus tidakkah ia merupakan faktor 
    seseorang itu frust sampai meniarap ?lainlah kalau dia dah memang betul2 yang halal buat
    kite nak sayang ++ pun tak kesah tapi jgnlh sampai melebihi sayang kita pada ALLAH dan 
    rasulullah :D

2) walau ape2 pon yang berlaku , kite mesti teruskan kehidupan .. saya tahu ia susah tapi 
    apa salahnya kite cuba :) takkan lah kite nak terus bersedih , tak rock laa cenggitu :p 
    mungkin ada hikmah disebaliknya .. Well ALLAH takkan sesekali menyakiti hambanya :D 
    tak guna kalau kite sedih jika ia hanya merupakan permulaan sebuah kegembiraan.. so!! 
    kite perlu kuat sayang :D

HAHAHA *dahmacamdoktorcintapulakdennii >_< ..So , siapa yang belum tengok , tengoklh err ..tapi pastikan line internet anda laju sepeti kipas volume 5 :) apa2 pon cerita nii best laa tapi itu pendapat saya,pendapat awak saya tak tau .. Sorrylah kalau awak tengok cite nii disebabkan baca blog yg entahpape ni lepastu awak rasa tak best  .. i'm sorry okay ..Ermm sampai sini jelah entri saya kali ni ..THANK YOU VERY MUCH sebab sudi baca post yang mungkin membosankn ni .. hehe @_@ <---- muka terharu ..
Ok .. ASSALAMMUALAIKUM :)  

No comments: