Monday, July 8, 2013

awkward ???

Heiheihei assalammualaikum :D
wahhhh~~~~ besok nk skolh , baju blum iron lg lol >_< *ape punye org daaa =_='' .. ermm but it's okay  after this boleh iron ;) ohh awaaaak *suara manja* errkkk ok geli -_-'' sebenarnya saya nak bocorkn satu rahsia tntang diri saya , but before that , awak kne janji jgn bg tau sape2 ok :) ini rahsia kite2 je ingat tu !!! *kalau tak siap awak !ugut ni ugut (muka ganas) .. haa tkut kn ? so beware shuuuuuuuuuuhhhh *jri telunjuk kt bibir *

   Tapi sebelum tuu awak nak ke tahu ape rahsia nya , nnti tak pasal buat penat je tulis pnjng2 tapi tak de sape nak bace ataupun lbih dikenali sebagai ss *shok sendiri * nanti maluu titew .. grrr ok gedik .. cepat2 cri besen kalau dh rse nk trmunth ;p ..

   ok , let's me continue , sebenarnye ade beberape perkara dalam kehidupan ni yang membuatkan tertimbulnye perasaan AWKWARD dalam diri .. i don't know , what happened to me .. but yeaahh that the fact .. i must admit it .. hurmmm .. ok so annoying kan haha .. dah2 kau jangan nk merapu2 lg najwa , cepat sambung (monolog) .. ok2 sorry , straight to the point ! antara salah satu perkara yang menyebabkn timbulnya perasaan itu ialah BILA ANGKAT CALL .. *awat hang buat muka lagu tu =,= , please la it's not a joke ok ! i'm serious , really really serious !! hurmm, saya pun tak tahu kenape tapi bila ada kawan call , then when i pick up the phone , i feel like ''ehh ape yg aku nak ckp ni '' lagi bila org tuu dh tak tahu nk ckp ape .. saya lagilh beribu-ribu kali tak tahu , so kalau dua2 dh tau nk cakap apa jwbnya cengginilh ''ermm ok assalammualaikum'' then tutuuuuutttt.. haha hbis .. tapi perasaan itu tak kn muncul bila yg telefon tuu my family :) haha ok sgt pelik.. =_=''

  second , bile dgn lelaki .. contohlah kan .. saya dgn dia chatting dkat fb n then org tuu saya kenal .. kt fb mcm rpt jee story2 lh glk2 .. but you must believe this ,dekat luar bile saya jumpe org tuu saya mcm ''ehh i don't know who's him '' haaa something like that laaa ... saya bukan sombong , tapi saya malu dan tak tahu nak tego camne sebab saya bukan jenis yang '' ehhh si pulan , ko buat pe kt sini '' atau ''hai '' errrr yup that not me , kalau yg mmng btul2 knal je saya senyum , itupun kdng2 keh3 .. ermm bukan ape bygknlh tgh jln2 tibe2 kite senyum dkt org dan dia lelaki *mmnglh mcm ek eleh biaselh tu =_='' .... but not for me , i think ia luar biasa ialh tak ke rase macam ermmm arghh saya tak thu cmne nk trng tapi bagi saya macam arrghhh malunye >_< , saya pun tak tahu why i feel like that , mungkin sbb my siblings semua girls , so mcm pelik sikitlh kutt bile trlmpau mesra alam dengan lelaki ni :3 hurmm dengan spupu lelaki sebelah ayah saya pun mcm tuu , mngkin sbb jrng jumpe , cakap pun bile dia tegor dulu or ade bnde mustahak nk ckp like mk dia pnggil ke ape kee , haa mase tuu brulh ade perbualn anta kiteorng .. tp kalau dgn cousin llki sblh umi saya ok sikit kut sbb dh slalu jumpe..  but please jgn ckp saya sombong , sedih saya :( tapi saya tak kisah kalau diorng tegur :) *bapak bajet gile minh ni ingt dia artis ke nk sruh org tgur .. haha ape I kisah nk tegur 2 x nk yee sudh :p

  ohh ni lagi satu , saye jenis yg kalau nk g mne2 mesti ade parents saya *kecuali g rombongn skolh lahh , x kn nk heret parents i yg awesome tuu -,- .. grrrr * .. knape? hurmm i don't have any reason why myself be like that .. tapi stlh difikir fikir mungkin saya jenis yg x prnh berpisah dgn family .. so bile g jenjaln dgn org lain tnpe family disisi rse mcm ade something wrong somewhere ... huh sgt mnje kn ? but ape gua kisah , family gua tuu :p ohh yaa walaupun prg jnjln dgn family pkcik sndiri .. look like * bapak mengada-ngada gile minah nii ..but do I care? hehe sorry trksr pulak.. oh yaa lg satu sbb mungkin disebabkn oleh habit baba saya yg jenis angkut smua ank2 nye , walaupun just nk g knduri je .. mungkin sbb tuu .. hurmmm nasiblh diri kau mnje sgt dgn keluarga najwa , but it's okay i'm very thankful because i have this habit so it make me become close wit my family.. 

  ermmm , so sampai sini je lah .. esok nk skolh oiii !!!! assalammualaikum sorry kalau terkasar bhase orr ia sngt mmbosnkn , sorry sgt2 ok ! saya hnye manusia biasa ;) ohh psl yg prtme tuu , saya lbih prefer kpd sms <3 .. heee tata ;) ohh yaa sorry jgk untuk broken english saya .. skrng kurng nye saya mncube , kalau ade yg slh jgn malu2 btulkn ok ^_^

No comments: