Wednesday, November 14, 2012

new sister

assalammualaikum..
disebabkan saya tak boleh tido so saya mengambil keputusan untuk update blog saya yang dah  dipenuhi sarang labah2 ni*cehh mengambil kputusan * haha what ever laa..err ape aku merepek nii.. ok  back to the title NEW SISTER .. yeaahh..saya telah mendapat seorang adik baru yang cute mcm kakaknya *nah baldi kalau awak nk muntah ;p..
  Btw buat masa sekarang x diberi nama lagi memandangkan semua nak taruk nama..hoho..Dengan ini secara rasminya bertambahlah lagi seorang anak dara encik Rosli b Buang  dan puan Noor Shafidatul Shima bt Mohd Shaffie yang sememangnya kiut ;p.
  My sister lahir pada hari khamis bersamaan 8/11/12  kebetulan hari tuu saya pergi rombongan sekolah dengan adik bawah saya.Tiba2 pagi2 dalam pukul 4 lebih babah saya kejut..

BABAH: wa (ganti nme diri saya dirumah) bangun !!! umi nak g hospital ..
SAYA: haaa ? apee ==''(blurr bru bngun dri tidur)
BABAH: umi dah nak bersalin..
SAYA:ohhh, *mata terus jd segar
 
  After that , mata trus x lehh tido, lepas tu kejut adik bwh saya prepare barang nak g rombongan..Kite orang pergi rombongan dekat KIDZANIA ok lahh .. not bad.. interesting place .. Dalam bas nak g sana babah saya telefon..

BABAH: Assalammualaikum wa kat mane nii
SAYA: waalaikumsalam, dalam bas
BABAH: umi dah bersalin ..adik awa comel
SAYA: haaa? yeke baby apa ? *excited
BABAH: kawan awa ..
SAYA: haaa ! cepatlah ba baby apa ?

*adik kat sebelah ngopeng sambil tersenyum then tanya saya ..
NOMI: baby apa?
SAYA: *angkat bahu* nah laa ko cakap dengan baba.. *past tepon

  borak punye borak punye borak , pastu adik saya cakap baby perempuan lagi wa .. haha masa tuu saya gelak je ..yelah adik beradik ade 5 orang semua perempuan lepastu adik yang baru pun perempuan so dah  bertambah lagi sorang girl .. then bg tau kat kawan2 ..
SAYA: wei korang mak kite dah bersalin *saya mmng bhsekn diri saya kita
KAWAN2: haaa!!!!!! yeke baby ape ?
SAYA : perempuan ..
KAWAN2 : haaaa!! perempuan lagi ,* diorg terus gelak ramai2
   
    hahaha kalau ingat balik memang lawak :D , then, masing2 ucap congratulations .. ape2 pon
WELCOME TO THE FAMILY MEMBER MY SISTER.. :D





Ok lah itu saja,tibe2 ngantuk pulak .. selamat malam assalammualaikum :)











































No comments: